HTML

MEKDSz

Ez a veszprémi Magyar Evangéliumi Keresztyén Diákszövetség blogja. Isten hozott nálunk!

Címkék

Friss topikok

Linkblog

2007.05.16. 19:20 biborcsiga

drogmisszió

"Drogos vagyok. Nem volt könnyű beismerni, hogy szenvedélybeteg lettem, rabja a kábítószereknek. Sokáig hazudtam önmagamnak és másoknak. Azért jöttem ide, mert szeretnék őszintén szembenézni a múltammal, megérteni, hogyan jutottam el idáig, s megtalálni a kivezető utat. Azért vagyok itt, mert remélem, hogy segítségetekkel megtanulok hinni Istenben, bízni önmagamban és az emberekben. Eddig csak romboltam, most építeni szeretnék egy új életet. Tudom, hogy itt próbáltok megérteni, elfogadni, és ha kell, tükröt tartotok elém. Levehetem álarcaimat és nem kell megjátszanom magam többé. Szeretném, ha a mai nap is gyógyulásunknak testi,- lelki felépülésünknek az eszköze lenne."

...nemrég jártak néhányan a rákoskeresztúri otthonból itt veszprémben. most újra elém került ennek a missziónak a munkássága, a honlapjukon sok érdekes információt, imatémát lehet megtalálni....

http://www.kimm.hu/

1 komment

Címkék: drog református misszió kimm


A bejegyzés trackback címe:

https://mekdsz.blog.hu/api/trackback/id/tr4876926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igaz777 2007.05.18. 12:51:15

Én ismerem őket. Voltam náluk 2002 táján több alkalommal is, mivel fontolgattam, hogy segítő leszek náluk.
Tartottam is egy bibliaórát, majd más alkalommal vittem egy amerikai barátomat vajtáról.
Jó fejek. Hasznos a munkájuk az Úr kezében.
süti beállítások módosítása